+38 (097) 630 92 47
garage26cto@gmail.com
Instagram
Автосервіс - Гараж26 - Хмельницький
  • Головна
  • Про нас
  • Послуги по ремонту
    • Всі послуги
    • Діагностика та ремонт ходової частини
    • Комп’ютерна діагностика
    • Ремонт двигунів будь-якої складності
    • Апаратна (повна) заміна мастила в АКПП
    • Діагностика автомобіля та передкупівельна діагностика
    • Планове ТО (Сервісне обслуговування автомобілів)
    • Ремонт та заправка автокондиціонерів
    • Видалення каталізаторів та сажевих фільтрів
    • Ремонт гальмівної системи
    • Ремонт та діагностика кермової системи
    • Проточка гальмівних дисків без зняття
    • Регулювання зазорів клапанного механізму
    • Ремонт автоелектрики
    • Ремонт турбокомпресорів
    • Ремонт та діагностика форсунок
    • Ремонт паливної системи
    • Апаратна (повна) заміна охолоджувальної рідини
    • Заміна ременя ГРМ та роликів
    • Ремонт іномарок
  • Рихтовка та фарбування
  • Підбір запчастин
  • Оренда
    • Евакуація / Оренда лафети
    • ОРЕНДА / ПРОКАТ ІНСТРУМЕНТУ
  • Відгуки
  • Галерея
  • Контакти
  • Блог

Основні причини та наслідки виходу з ладу дизельних двигунів TDI та CDI

Автосервіси, Ремонт авто27.06.2024bolotuk

Заводські та технологічні особливості експлуатації дизельних двигунів

Двигуни ліній TDI та CDI зазвичай демонструють високу надійність у роботі. Однак більшість проблем починають проявлятися при перевищенні рекомендованого виробником пробігу або внаслідок важких умов експлуатації, що значно перевищують ресурс двигуна. Часто, коли вживані автомобілі потрапляють до України, дизельні іномарки стикаються з жорстким режимом експлуатації, маючи при цьому значний пробіг. Це призводить до поломок, спричинених несвоєчасним та непрофесійним технічним обслуговуванням.

Основні причини поломок дизельних двигунів

Невиконання регламенту обслуговування двигуна

Однією з найпоширеніших причин виходу з ладу дизельних двигунів є недотримання регламенту технічного обслуговування. Низька якість дизельного палива в Україні (високий вміст сірки, низьке цетанове число) також суттєво впливає на працездатність двигунів. Масло рекомендується міняти через 7 400 – 9 000 км, незалежно від зазначеного в інструкції інтервалу, використовуючи лише оригінальні бренди та модифікації, рекомендовані заводом. Робочий дефект розпилювача може призвести до прогару поршня. Зубчатий ремінь приводу ГРМ і ТНВД слід міняти не рідше ніж через 50 тис. км за відсутності на ньому нагару та масла.

Проблеми з паливною системою

Часто поломки стосуються паливної системи. Потрібно регулярно зливати відстій з паливного фільтра, відкручуючи зливну гайку. Паливний бак рекомендується чистити один-два рази на рік, особливо після зимового періоду. Для цього його необхідно повністю зняти.

Запуск двигуна в екстремальних умовах

Спроба запустити дизельний двигун у холодну погоду може призвести до серйозних пошкоджень. Якщо в баку літнє дизельне паливо, а на вулиці -10°C, спроба пуску безглузда: при -5°C випадають парафіни, і паливо втрачає текучість. Деталі паливної апаратури змащуються паливом, і його відсутність призводить до сухого тертя та пошкодження. Єдиний вихід у такому разі – знайти тепле приміщення та відігріти паливну систему. Запускати дизельний двигун за допомогою буксирування взагалі не рекомендується. Справний дизельний двигун заводиться без додаткових засобів підігріву до -21°C.

Також не варто розбавляти дизельне паливо бензином без крайньої необхідності – це призводить до зносу паливної апаратури через погіршення змащування і збільшує ймовірність поломки двигуна через порушення процесу згоряння. Експлуатуючи дизельний автомобіль, важливо пам’ятати, що його двигун не любить високих обертів. Тривалі поїздки на максимальній швидкості ще один спосіб наблизити капітальний ремонт двигуна. Не забувайте прогрівати дизельний двигун перед поїздкою, хоча б 2-3 хвилини, і давати повне навантаження лише після досягнення 65°C температури двигуна. Нижня межа компресії у більшості двигунів становить 20-26 бар. Інші важливі ознаки зносу двигуна: підвищений витрата масла і тиск картерних газів. У таких випадках капітальний ремонт неминучий.

Поломка форсунок

Поломка форсунок (розпилювачів) призводить до появи чорного диму на вихлопі та збільшення витрати палива. Іноді розпилювач підклинює і видає характерний стук, що супроводжується їдким білим димом. За нормальної експлуатації ресурс розпилювачів зазвичай становить 80-100 тис. км. Тривала експлуатація двигуна з несправними розпилювачами форсунок призводить до прогару форкамер та поршнів. Часто зустрічаються також зноси плунжерних пар ТНВД, що супроводжуються ускладненням запуску гарячого двигуна.

Наслідки неякісного ремонту

Ремонт дизеля вимагає глибоких знань технічних особливостей двигуна та використання оригінальних запчастин. Спроби зекономити, звертаючись до непрофесійних майстрів та використовуючи неякісні запасні частини, призводять не тільки до фінансових втрат, але й до серйозних пошкоджень двигуна.

Основні ознаки та причини несправностей дизельних двигунів

Ускладнений запуск двигуна

Основні причини:

  • Знос нагнітальних елементів насоса високого тиску.
  • Неправильний кут випередження подачі палива.
  • Знос розпилювачів, що спричиняє погане розпилення палива.
  • Занадто низький тиск впорскування.
  • Нестача палива перед насосом високого тиску через потрапляння повітря в паливну систему.
  • Несправності підкачувального паливного насоса.
  • Занадто мала доза палива при запуску через неправильну роботу регулятора.
  • Загустіння палива взимку.
  • Несправні свічки розжарювання.

Чорний димний вихлоп

Основні причини:

  • Погане змішування в камері згоряння через нагар або неплотне закриття клапанів.
  • Пізній впорск палива.
  • Неправильні зазори в клапанах.
  • Низький тиск у камері згоряння (компресія).

Сірий або білий димний вихлоп

Основні причини:

  • Неправильне випередження впорску.
  • Пробита прокладка головки блоку.
  • Переохолодження двигуна.

Перегрів двигуна

Основні причини:

  • Неправильний кут випередження впорску.
  • Погане розпилення форсунками.

Підвищена витрата палива

Основні причини:

  • Негерметична магістраль подачі палива.
  • Високі оберти холостого ходу.

Підвищений шум двигуна

Основні причини:

  • Забруднення у системі подачі палива.
  • Неправильна установка або відсутність ущільнювальних шайб під розпилювачами.

Внезапна зупинка двигуна

Основні причини:

  • Засмічення паливного фільтра.
  • Нестача палива через несправність паливного насоса високого тиску або підкачувального насоса.
  • Знос і перекіс поршня-розділювача, ротора або поршнів насоса високого тиску.

Неможливість заглушити двигун (“двигун йде в рознос”)

Основні причини:

  • Несправний запірний електромагнітний клапан.
  • Несправність системи вентиляції картерних газів, що призводить до підвищеного тиску масла, і двигун продовжує працювати на маслі.
  • Несправність турбіни.

Де зробити ремонт авто, ТО або вирішити будь-яку проблему з вашим авто в Хмельницькому

Наш сервіс спеціалізується на виявленні та усуненні будь-яких несправностей автомобіля, від простих до складних ремонтних робіт. Ми пропонуємо комплексний підхід до обслуговування автомобілів, включаючи перевірку роботи топливного насоса, фільтрів, інжекторів та інших ключових компонентів системи. Завдяки професійному обладнанню та висококваліфікованим фахівцям, ми здатні швидко діагностувати проблему та запропонувати оптимальне рішення для її усунення.

Незалежно від того, що потрібно вашому автомобілю: регулярне обслуговування, технічний огляд чи складний ремонт, ви можете довірити його нашим кваліфікованим механікам. Ми робимо все можливе, щоб забезпечити безпеку та надійність вашого транспортного засобу. Звертайтеся до автосервісу “Гараж 26” у місті Хмельницький для надійного та якісного обслуговування вашого автомобіля.

Записатись
Всі послуги нашого СТО
Підбір запчастин

Читайте також:

  1. Дим з вихлопної труби. Про що говорить білий, синій або чорний колір диму з вихлопної труби?
  2. Що впливає на якість капітального ремонту двигуна? Де зробити капітальний ремонт двигуна?
  3. В якому автосервісі краще робити ремонт двигуна. Де зробити ремонт двигунів будь-якої складності в Хмельницькому
  4. Ремонт двигуна автомобіля. Ключові принципи та методи ремонту двигуна
  5. Що робити, якщо тече масло в авто? Де може витікати масло?
  6. Все про промивку системи охолодження автомобіля
  7. Як і коли змінювати свічки запалювання в автомобілі?
  8. Профілактика поломок автомобіля: що потрібно знати кожному водію
  9. Як визначити, що потрібен капітальний ремонт двигуна
  10. Як підготувати автомобіль до дальньої подорожі
  11. Як зберегти автомобіль у відмінному стані: секрети професіоналів
  12. Редуктори автомобіля. Діагностика та ремонт редуктора
  13. Перевірка кермової системи: забезпечення безпеки на дорозі
  14. Охолоджуюча система автомобіля: як підтримувати її у справному стані
  15. Сервісне обслуговування автомобіля після закінчення гарантії: що варто знати
  16. Що робити, якщо автомобіль не тримає холості оберти? Причини та рекомендації
  17. Що робити, якщо виникли проблеми з роботою коробки передач? Огляд можливих поломок та рекомендації
  18. Що робити, якщо з’явився стукіт під час руху? Перевірка амортизаторів та пружин
  19. Як правильно доглядати за вихлопною системою, щоб зменшити витрати на паливо
  20. ТО трансмісії: що потрібно знати водієві
Попередній запис Профілактика поломок автомобіля: що потрібно знати кожному водію Наступний запис Як визначити, що потрібен капітальний ремонт двигуна

Схожі записи

valve min

Переваги регулярного технічного обслуговування автомобіля

28.08.2024bolotuk
smoke exhaust pipe

Як підтримувати вихлопну систему автомобіля в гарному стані

06.09.2024bolotuk
Кермова рейка

Діагностика кермової системи: коли варто звернутися до майстра

24.02.2025bolotuk

Категорії записів:

  • Автосервіси
  • Корисне
  • Ремонт авто
  • Рихтовка та фарбування

Останні записи:

  • Що краще — замінити деталь чи відрихтувати: плюси й мінуси
  • Часткове фарбування авто: коли це доцільно і як зробити перехід кольору непомітним
  • Як доглядати за кузовом після фарбування: практичні поради для тривалого ефекту
  • Чому не варто фарбувати авто в гаражних умовах
  • Етапи професійного фарбування автомобіля: від підготовки до лаку

Ремонт та діагностика авто (список послуг):

  • Апаратна (повна) заміна мастила в АКПП
  • Видалення каталізаторів та сажевих фільтрів
  • Діагностика та ремонт ходової частини
  • Комп’ютерна діагностика
  • Діагностика автомобіля та передкупівельна діагностика
  • Планове ТО (Сервісне обслуговування автомобілів)
  • Проточка гальмівних дисків без зняття
  • Регулювання зазорів клапанного механізму
  • Ремонт двигунів будь-якої складності
  • Ремонт та заправка автокондиціонерів
  • Ремонт автоелектрики
  • Ремонт турбокомпресорів
  • Ремонт та діагностика форсунок
  • Перейти до всіх послуг

Контакти

м. Хмельницький
вул. Бандери, 172
+38 (097) 630 92 47
garage26cto@gmail.com

Категорії

  • Головна
  • Про нас
  • Послуги по ремонту
    • Всі послуги
    • Діагностика та ремонт ходової частини
    • Комп’ютерна діагностика
    • Ремонт двигунів будь-якої складності
    • Апаратна (повна) заміна мастила в АКПП
    • Діагностика автомобіля та передкупівельна діагностика
    • Планове ТО (Сервісне обслуговування автомобілів)
    • Ремонт та заправка автокондиціонерів
    • Видалення каталізаторів та сажевих фільтрів
    • Ремонт гальмівної системи
    • Ремонт та діагностика кермової системи
    • Проточка гальмівних дисків без зняття
    • Регулювання зазорів клапанного механізму
    • Ремонт автоелектрики
    • Ремонт турбокомпресорів
    • Ремонт та діагностика форсунок
    • Ремонт паливної системи
    • Апаратна (повна) заміна охолоджувальної рідини
    • Заміна ременя ГРМ та роликів
    • Ремонт іномарок
  • Рихтовка та фарбування
  • Підбір запчастин
  • Оренда
    • Евакуація / Оренда лафети
    • ОРЕНДА / ПРОКАТ ІНСТРУМЕНТУ
  • Відгуки
  • Галерея
  • Контакти
  • Блог
Графік роботи:
ПН-ПТ: 9.00 - 18.00
СУБОТА: 9.00 - 15.00
НЕДІЛЯ: ВИХІДНИЙ
© 2023. All rights reserved. Автосервіс "Garage26", м.Хмельницький.
Замовити консультацію

Заповніть контактну форму і ми зв’яжемось з вами найближчим часом: