+38 (097) 630 92 47
garage26cto@gmail.com
Instagram
Автосервіс - Гараж26 - Хмельницький
  • Головна
  • Про нас
  • Послуги по ремонту
    • Всі послуги
    • Діагностика та ремонт ходової частини
    • Комп’ютерна діагностика
    • Ремонт двигунів будь-якої складності
    • Апаратна (повна) заміна мастила в АКПП
    • Діагностика автомобіля та передкупівельна діагностика
    • Планове ТО (Сервісне обслуговування автомобілів)
    • Ремонт та заправка автокондиціонерів
    • Видалення каталізаторів та сажевих фільтрів
    • Ремонт гальмівної системи
    • Ремонт та діагностика кермової системи
    • Проточка гальмівних дисків без зняття
    • Регулювання зазорів клапанного механізму
    • Ремонт автоелектрики
    • Ремонт турбокомпресорів
    • Ремонт та діагностика форсунок
    • Ремонт паливної системи
    • Апаратна (повна) заміна охолоджувальної рідини
    • Заміна ременя ГРМ та роликів
    • Ремонт іномарок
  • Рихтовка та фарбування
  • Підбір запчастин
  • Оренда
    • Евакуація / Оренда лафети
    • ОРЕНДА / ПРОКАТ ІНСТРУМЕНТУ
  • Відгуки
  • Галерея
  • Контакти
  • Блог

Підвищене споживання мастила в двигуні: причини та способи зниження

Автосервіси, Ремонт авто11.04.2024bolotuk

Ефективна робота двигуна внутрішнього згоряння (ДВЗ) будь-якого транспортного засобу передбачає використання не тільки якісного палива, але й відповідних технічних рідин, зокрема оливи, яка зменшує тертя між рухомими механізмами та відводить зайву теплову енергію. Якщо збільшився витрата оливи в двигуні, власнику авто варто насторожитися, цілком імовірно, що має місце серйозна несправність, яка потребує уваги. Які причини призводять до цього? Як їх усунути?

Нормальний витрата оливи в двигуні не повинна перевищувати 0.3% від об’єму споживаного палива. Іншими словами, якщо мотор вимагає 10 літрів бензину на сотню кілометрів шляху, то за цю відстань він повинен використовувати не більше 30 грамів оливи. Все, що перевищує допустимий витрата оливи в двигуні – не є нормою, водієві потрібно провести діагностику, огляд, знайти реальні причини небажаного явища.

Як винятки можна розглядати ситуації з турбованими ДВЗ. Їм потрібен більший об’єм мастильної речовини, не більше 3% від паливного витрати.

Як визначити витрату мастила в двигуні?

Щоб встановити сам факт перевищення, потрібно знати, як правильно визначити витрату оливи двигуном. Найпростіше, звичайно, орієнтуватися на показання бортових електронних і механічних систем, що фіксують його рівень. Якщо стрілка занадто швидко досягає нульової позначки, настав час провести ретельний огляд. Подібні дії потрібні й у тому випадку, якщо перевищення витрати встановлено при огляді щупа.

Як перевірити витрату оливи в двигуні за опосередкованими ознаками?

Можна подивитися на вихлопну трубу, на якій можуть бути сліди кіптяви та сажі, але не місце оливним патьокам. Підвищена витрата також видасть себе зміною кольору вихлопу, який стане насиченим темним, і характерним гуркотом, невластивим бензиновим ДВЗ, нагадуючим роботу дизеля.

Чому витрата мастила збільшилася?

Якщо має місце велика витрата оливи двигуна, причини витоку можуть стосуватися наступних джерел:

Прокладка клапанної кришки

Статистика показує, що це найчастіша причина. Ущільнювальний елемент деформується через постійні температурні навантаження, спричинені роботою ДВЗ, висихає, покривається тріщинами, герметичність втрачається. Прокладка піддону. Неприємність виникає через втрату міцності механічного кріплення, старіння ущільнювача. Усунути таку течію непросто, на деяких машинах спочатку доведеться демонтувати мотор.

Сальники колінчастого і розподільного валів

Збільшений витрата оливи в двигуні спровокований природним старінням цих деталей, ризик особливо великий у ситуації, коли автомобіль “накатав” більше півтора сотень тисяч кілометрів. Ущільнювальні елементи масляного фільтра. Зазвичай, протікання виникає під час запуску ДВЗ при різко негативних температурах повітря. Не можна виключати і низьку якість фільтра.

Загальний знос мотора

У такій ситуації операція, як зменшити витрата оливи в двигуні, виявиться дуже затратною, адже нерідко йдеться про необхідність капітального ремонту. Знос ДВЗ призводить до різкого збільшення тиску картерних газів, технічна рідина починає сочитися з усіх ущільнень, навіть якщо встановлені нові прокладки і сальники.

Знос маслоз’ємних ковпачків

Деталі піддаються механічним, температурним навантаженням, через що поступово зношуються, деформуються, перестають виконувати свої функції.

Знос втулок клапанів

Щільність прилягання рухомих елементів порушується, виникає додаткова рухливість, клапанні сальники відчувають додаткові навантаження, проблема підвищеного витрати загострюється. Зрозуміти, що саме зношені втулки – причини витрати оливи в двигуні, можна по насиченому темному кольору вихлопу при запуску ДВЗ. По мірі прогріву, дим стає менш насиченим.

Використання неякісного мастила

Якщо склад технічної рідини не відповідає стандартам, в ній занадто мало активних додатків, завдяки яким і відбувається відведення тепла, ефективне зниження механічного тертя, то витрата виявиться просто величезним.

Як виправити великі втрати мастила в двигуні?

Водієві потрібно знати, як прибрати витрата оливи в двигуні, адже подальша експлуатація пов’язана не просто з надмірними грошовими втратами, але й ризиком пошкодити мотор.

Щоб усунути великі витрати мастила в двигуні, потрібно:

Ліквідація витоків

Потрібно провести огляд усіх сальників, ущільнень, елементів, перерахованих вище. Якщо на них помітні патьоки технічної рідини, слід провести заміну, відновити герметичність. Використання оливи з підвищеною в’язкістю. Таке рішення часто допомагає впоратися з проблемою на досить старих моторах, поршнева група яких знаходиться не в кращому стані. Втім, потрібно враховувати, що в’язкий склад ускладнює запуск ДВЗ у холодну погоду. Додавання спеціальних додатків. Хімічні компоненти допоможуть не тільки збільшити в’язкість, але й покращити стан гумових прокладок, заповнять дрібні тріщинки, відновлять еластичність.

Проведення розкоксування мотора

Не обов’язково звертатися в автосервіс, на ранніх стадіях утворення коксових відкладень з ними можна впоратися самостоятельно, спеціальними паливними додатками. Не факт, що проблему вдасться вирішити на 100%, але її вираженість зменшиться, а загальний стан ДВЗ – покращиться.

Ремонт турбіни

Ця рекомендація актуальна для автомобілів з турбонаддувом. Відновлення полягає в заміні або ремонті картриджа турбіни.

Як зменшити розхід мастила в двигуні?

  • Дотримання інструкцій щодо обкатки транспортного засобу. Використовувати цю пораду потрібно власникам нових машин, дотримання регламентів допоможе деталям м’яко і надійно притертися один до одного.
  • Заливка перевіреного, якісного палива, що дозволить ДВЗ працювати без зайвих навантажень та детонацій, максимально ефективно та надійно.
  • Використання якісних технічних рідин від іменитих марок з гарною репутацією, що відповідають типу мотора, рекомендаціям виробника, сезону, температурі.
  • Дотримання інтервалів заміни мастила. Якщо автомобіль експлуатується в жорстких умовах, то підвищена витрата олії у двигуні викликають саме ці причини. У такому разі краще скоротити інтервали у півтора, а то й двічі.
  • Водіння в спокійному режимі, без зайвих прискорень та гострих зупинок. Витрата різко зростає при інтенсивному наборі швидкості, повному натисканні педалі газу, а також при активному гальмуванні двигуном. Загалом, слід керуватися простим прислів’ям “тихіше їдеш – далі будеш”, розумно будувати маршрути, об’їжджати затори, не йти на агресивні обгони. Що буде, якщо надмірне споживання оливи не усунути?

Яка витрата мастила в двигуні вважається нормальним – залежить не тільки від того, у якому технічному стані знаходиться машина, але й від умов її використання. Невеликому перевищенню, наприклад, не варто дивуватися під час поїздки по бездоріжжю або по швидкісній магістралі за містом, це цілком зрозуміло та викликано тимчасовим збільшенням навантажень, а не дефектами.

Цілком інша справа – перевитрата, спричинені поломками, проблемами з двигуном, розгерметизацією контуру подачі оливи, його низькою якістю. У такому випадку вимагаються негайні дії з боку водія або фахівців сервісу, інакше проблема загостриться, мотор буде постійно перегріватися та потребувати капітального ремонту.

Власникові потрібно точно знати, який нормальний витрата оливи в двигуні його авто, контролювати рівень технічної рідини, періодично перевіряти систему на предмет наявності витоків. Така уважна ставлення – запорука справного стану, стабільної та ефективної роботи ДВЗ і, відповідно, інших систем транспортного засобу!

Де зробити ремонт та діагностику авто в Хмельницькому

У нас ви можете пройти діагностику та виконати ремонт будь-якої складності. Наш сервіс спеціалізується на виявленні та усуненні будь-яких несправностей автомобіля, від простих до складних ремонтних робіт. Ми пропонуємо комплексний підхід до обслуговування автомобілів, включаючи перевірку роботи топливного насоса, фільтрів, інжекторів та інших ключових компонентів системи. Завдяки професійному обладнанню та висококваліфікованим фахівцям, ми здатні швидко діагностувати проблему та запропонувати оптимальне рішення для її усунення.

Незалежно від того, що потрібно вашому автомобілю: регулярне обслуговування, технічний огляд чи складний ремонт, ви можете довірити його нашим кваліфікованим механікам. Ми робимо все можливе, щоб забезпечити безпеку та надійність вашого транспортного засобу. Звертайтеся до автосервісу “Гараж 26” у місті Хмельницький для надійного та якісного обслуговування вашого автомобіля.

Записатись
Всі послуги нашого СТО
Підбір запчастин

Читайте також:

  1. Які види ремонту автомобіля існують? Типи ремонту авто в СТО
  2. На скільки часу вистачає ремонту турбіни в авто. Як правильно обслуговувати авто з турбіною
  3. Чи можна їздити на несправній турбіні? Причини поломок турбокомпресора
  4. Перелік найбільш небезпечних поломок автомобіля
  5. Як збільшити ресурс та підтримувати оптимальну роботу двигуна
  6. Топливний насос: принцип роботи, типи та причини несправностей
  7. Проблеми із запуском стартера: причини та методи вирішення
  8. Заміна мастила в авто. Як часто потрібно міняти масло і чому це важливо
  9. Паливна система: як забезпечити надійність і ефективність роботи
  10. Механічні пошкодження автомобіля: як своєчасна діагностика може врятувати ваш автомобіль
  11. Перевірка двигуна: як підтримувати його у відмінному стані
  12. Діагностика підвіски: ознаки проблем та методи вирішення
  13. Що робити, якщо автомобіль «тягне» в сторону? Причини порушення балансування або регулювання коліс
  14. Що робити, якщо кермо стало тугим або важко повертається? Проблеми з гідропідсилювачем або рульовою рейкою
  15. Особливості ремонту вихлопної системи автомобіля. Де робити ремонт вихлопної системи
  16. Діагностика охолоджуючої системи. Як уникнути перегріву двигуна
  17. ТО кондиціонера: чому важливо перевіряти систему охолодження
  18. Ремінь ГРМ: Чому нехтування його заміною може вартувати дорого
  19. Перевірка ходової частини автомобіля: що потрібно знати і як запобігти серйозним поломкам
  20. Ремонт двигуна автомобіля: причини, симптоми та ефективні рішення
Попередній запис Топливний насос: принцип роботи, типи та причини несправностей Наступний запис Проблеми із запуском стартера: причини та методи вирішення

Схожі записи

Screenshot

Трансмісія: коли і як проводити ремонт МКПП та АКПП

10.05.2025bolotuk
антифриз

Все про промивку системи охолодження автомобіля

23.04.2024bolotuk
smoke exhaust pipe

Методи відновлення глушника автомобіля. Способи ремонту та будова глушника

15.02.2024bolotuk

Категорії записів:

  • Автосервіси
  • Корисне
  • Ремонт авто

Останні записи:

  • Професійний ремонт BMW та інших іномарок у Хмельницькому
  • Авто не тягне: причини втрати потужності двигуна
  • Що робити, якщо з’явився запах бензину в салоні авто?
  • Трансмісія: коли і як проводити ремонт МКПП та АКПП
  • Ремонт та обслуговування дизельних двигунів: особливості та рекомендації

Ремонт та діагностика авто (список послуг):

  • Апаратна (повна) заміна мастила в АКПП
  • Видалення каталізаторів та сажевих фільтрів
  • Діагностика та ремонт ходової частини
  • Комп’ютерна діагностика
  • Діагностика автомобіля та передкупівельна діагностика
  • Планове ТО (Сервісне обслуговування автомобілів)
  • Проточка гальмівних дисків без зняття
  • Регулювання зазорів клапанного механізму
  • Ремонт двигунів будь-якої складності
  • Ремонт та заправка автокондиціонерів
  • Ремонт автоелектрики
  • Ремонт турбокомпресорів
  • Ремонт та діагностика форсунок
  • Перейти до всіх послуг

Контакти

м. Хмельницький
вул. Бандери, 172
+38 (097) 630 92 47
garage26cto@gmail.com

Категорії

  • Головна
  • Про нас
  • Послуги по ремонту
    • Всі послуги
    • Діагностика та ремонт ходової частини
    • Комп’ютерна діагностика
    • Ремонт двигунів будь-якої складності
    • Апаратна (повна) заміна мастила в АКПП
    • Діагностика автомобіля та передкупівельна діагностика
    • Планове ТО (Сервісне обслуговування автомобілів)
    • Ремонт та заправка автокондиціонерів
    • Видалення каталізаторів та сажевих фільтрів
    • Ремонт гальмівної системи
    • Ремонт та діагностика кермової системи
    • Проточка гальмівних дисків без зняття
    • Регулювання зазорів клапанного механізму
    • Ремонт автоелектрики
    • Ремонт турбокомпресорів
    • Ремонт та діагностика форсунок
    • Ремонт паливної системи
    • Апаратна (повна) заміна охолоджувальної рідини
    • Заміна ременя ГРМ та роликів
    • Ремонт іномарок
  • Рихтовка та фарбування
  • Підбір запчастин
  • Оренда
    • Евакуація / Оренда лафети
    • ОРЕНДА / ПРОКАТ ІНСТРУМЕНТУ
  • Відгуки
  • Галерея
  • Контакти
  • Блог
Графік роботи:
ПН-ПТ: 9.00 - 18.00
СУБОТА: 9.00 - 15.00
НЕДІЛЯ: ВИХІДНИЙ
© 2023. All rights reserved. Автосервіс "Garage26", м.Хмельницький.
Замовити консультацію

Заповніть контактну форму і ми зв’яжемось з вами найближчим часом: