+38 (097) 630 92 47
garage26cto@gmail.com
Instagram
Автосервіс - Гараж26 - Хмельницький
  • Головна
  • Про нас
    • Галерея
    • Відгуки
  • Послуги по ремонту
    • Всі послуги
    • Діагностика та ремонт ходової частини
    • Комп’ютерна діагностика
    • Ремонт двигунів будь-якої складності
    • Апаратна (повна) заміна мастила в АКПП
    • Діагностика автомобіля та передкупівельна діагностика
    • Планове ТО (Сервісне обслуговування автомобілів)
    • Ремонт та заправка автокондиціонерів
    • Видалення каталізаторів та сажевих фільтрів
    • Ремонт гальмівної системи
    • Ремонт та діагностика кермової системи
    • Проточка гальмівних дисків без зняття
    • Регулювання зазорів клапанного механізму
    • Ремонт автоелектрики
    • Ремонт турбокомпресорів
    • Ремонт та діагностика форсунок
    • Ремонт паливної системи
    • Апаратна (повна) заміна охолоджувальної рідини
    • Заміна ременя ГРМ та роликів
    • Ремонт іномарок
  • Рихтовка та фарбування
  • Авто з США
    • Ремонт та відновлення авто зі США
    • Діагностика та оцінка пошкоджень авто зі США
    • Кузовний ремонт та фарбування авто зі США
    • Технічний ремонт авто зі США
    • Ремонт та відновлення систем безпеки авто зі США
  • Підбір запчастин
  • Оренда
    • Евакуація / Оренда лафети
    • ОРЕНДА / ПРОКАТ ІНСТРУМЕНТУ
  • Контакти
  • Блог

5 міфів про ремонт двигуна, у які досі вірять водії

Автосервіси, Ремонт авто18.10.2025bolotuk

Серед автомобілістів і досі живе безліч легенд про двигун. Хтось каже, що масло можна не міняти роками, інший — що якщо мотор «їсть» оливу, то це нормально, а треті вірять, що “чим густіше масло — тим краще”.
У результаті таких порад двигун, який міг би служити ще десятки тисяч кілометрів, перетворюється на джерело проблем і дорогого ремонту.

У GARAGE 26 (Хмельницький) ми щодня бачимо наслідки цих міфів — двигуни, які вийшли з ладу через неправильний догляд. Тому сьогодні розвінчуємо 5 найпоширеніших міфів про ремонт і обслуговування двигуна, в які все ще вірять навіть досвідчені водії.

Міф №1. “Якщо двигун працює — чіпати не треба”

Багато хто впевнений: якщо мотор заводиться і їде — значить усе гаразд. Але це головна помилка.
Двигун може працювати зовні «нормально», але вже мати проблеми:

  • підвищену витрату оливи;
  • знижену компресію в одному циліндрі;
  • підтікання через сальники;
  • забруднені форсунки чи клапани.

Всі ці ознаки не помітні одразу, але поступово призводять до зносу поршневої групи або підшипників колінвала.
Тому профілактична діагностика раз на рік — це не зайва витрата, а інвестиція у ресурс двигуна.

Міф №2. “Чим густіше масло — тим краще”

Цей міф — класика. Водії часто ллють густіше масло (наприклад, 10W-40 замість 5W-30), сподіваючись, що воно “менше згорає”.
Але в реальності густе масло:

  • гірше проходить через тонкі канали змащення;
  • повільніше доходить до верхньої частини двигуна після запуску;
  • перевантажує насос і збільшує опір обертанню.

Результат — знос підшипників, клапанного механізму та навіть перегрів.
Пам’ятайте: виробник вказує в’язкість не “для галочки”, а після сотень тестів.
Тому ніколи не експериментуйте з густішим маслом — це не “допомога мотору”, а повільне його вбивство.

Міф №3. “Якщо двигун споживає оливу — нічого страшного”

Так, невелика витрата оливи є нормальною для деяких сучасних моторів. Але коли авто «з’їдає» літр на 1000 км — це вже не норма, а ознака проблеми.
Причини можуть бути різні:

  • зношення поршневих кілець;
  • підтікання через клапанні сальники;
  • проблеми з вентиляцією картера (PCV-клапаном).

Ігнорування цього симптому веде до нагару, задирів і капітального ремонту.
Тому замість “долити і забути” — краще провести діагностику у сервісі, щоб зрозуміти причину витрати.

Міф №4. “Капремонт можна зробити дешево — головне, знайти ‘свого майстра’”

Здається, що заміна поршнів, кілець і прокладки — справа проста. Але ремонт двигуна — це точна інженерна робота.
Без правильного вимірювання зазорів, шліфування валів, перевірки головки блоку навіть найдорожчі запчастини не допоможуть.

Дешевий “гаражний” ремонт часто закінчується:

  • зниженням компресії вже через кілька тисяч км;
  • підтіканням масла;
  • стуком вкладишів.

І тоді «дешевий капремонт» перетворюється на подвійні витрати.
На СТО GARAGE 26 ми використовуємо сертифіковане обладнання для вимірювань і збірки двигунів, тому кожен мотор після ремонту проходить контроль тиску, компресії та тестування на холостому ході.

Міф №5. “Двигун можна промити будь-якою хімією”

Ще одна популярна порада — «промити двигун» перед заміною оливи. Але далеко не всі промивки однакові.
Деякі агресивні склади розчиняють відкладення настільки швидко, що вони потрапляють у канали змащення, забиваючи масляний фільтр або навіть насос.
В результаті — олива не доходить до вкладишів, і двигун “заклинює” буквально через кілька кілометрів.

Промивати мотор варто лише:

  • спеціальними м’якими засобами від перевірених брендів;
  • під наглядом майстра, який оцінить ступінь забруднення;
  • або апаратним способом, коли система промивається під контролем тиску.

Як уникнути міфів і зберегти двигун

  1. Міняйте оливу вчасно — не рідше ніж раз на 8–10 тис. км.
  2. Заправляйтесь якісним паливом — дешеве пальне вбиває форсунки та клапани.
  3. Не ігноруйте звуки, дим чи запахи. Краще перевірити зайвий раз.
  4. Проходьте комп’ютерну діагностику — вона покаже, що приховано від ока.
  5. Не вірте “гаражним” порадам. Сучасний двигун — це не “Жигуль 80-х”.

Ми виконуємо ремонт двигунів будь-якої складності — від заміни прокладок і ГРМ до капітального відновлення.

  • Повна комп’ютерна діагностика і вимір компресії;
  • Ремонт головки блоку, клапанного механізму, колінвала;
  • Заміна ланцюга або ременя ГРМ, сальників, прокладок;
  • Регулювання клапанів та налаштування паливної системи.

Після кожного ремонту двигун проходить обкатку і контрольну перевірку.
Ми даємо гарантію на всі роботи — бо впевнені у якості.

Якщо ви хочете, щоб ваш двигун працював тихо, потужно і без проблем — довірте його професіоналам.
У GARAGE 26 (Хмельницький) ми виконаємо точну діагностику, виявимо навіть приховані проблеми та відремонтуємо двигун так, щоб він працював як новий.

Чому обирають “Гараж 26”?

GARAGE 26 — це надійне СТО в Хмельницькому, де виконують ремонт та діагностику автомобілів будь-яких марок і моделей. Ми проводимо ремонт двигуна, КПП, ходової, рульової та гальмівної систем, займаємося ремонтом автоелектрики, паливної системи, інжекторів і турбін, виконуємо планове техобслуговування, заміну мастил, фільтрів, ременів і рідин. Також пропонуємо рихтування, фарбування, полірування, антикорозійну обробку та кузовний ремонт після ДТП.

Записатись
Всі послуги нашого СТО
Підбір запчастин

Читайте також:

  1. Коли і для чого потрібно міняти гальмівну рідину?
  2. Скільки коштує повний ремонт автомобіля? Що впливає на вартість ремонту авто?
  3. Чим небезпечне повітря в паливній системі? Як позбутись повітря в паливній системі авто?
  4. Чому авто краще ремонтувати в одному автосервісі
  5. Що робити, якщо в бак авто залили неправильне пальне?
  6. АКПП: Основні проблеми з автоматичною коробкою передач
  7. Як визначити, що потрібен капітальний ремонт двигуна
  8. Як зберегти автомобіль у відмінному стані: секрети професіоналів
  9. Перевірка кермової системи: забезпечення безпеки на дорозі
  10. Сервісне обслуговування автомобіля після закінчення гарантії: що варто знати
  11. Що робити, якщо виникли проблеми з роботою коробки передач? Огляд можливих поломок та рекомендації
  12. Що робити, якщо під час розгону чути свист або писк? Як виявити проблему з ременем генератора або турбіною
  13. Переваги використання оригінальних запчастин для ремонту авто
  14. Основні ознаки, що пора перевірити гальмівну систему
  15. Як виявити проблеми з двигуном до появи серйозних поломок
  16. ТО автомобіля перед покупкою: що потрібно знати
  17. Чому гріється двигун? Як уникнути перегріву — поради для кожного водія
  18. Трансмісія: коли і як проводити ремонт МКПП та АКПП
  19. Ремонт редукторів: чому важливо своєчасно звернутися до майстрів
  20. Як розпізнати проблеми з двигуном до серйозної поломки
Попередній запис Найчастіші проблеми автоелектрики і як їх уникнути Наступний запис Все про свічки запалювання та накалювання. Як часто потрібно міняти?

Схожі записи

Screenshot 2024 03 20 at 15 10 40

Все про гідропідсилювач керма автомобіля. Принцип роботи ГПК

20.03.2024bolotuk
Screenshot

Підвищене споживання мастила в двигуні: причини та способи зниження

11.04.2024bolotuk
Авто не заводиться

Авто не тягне: причини втрати потужності двигуна

21.05.2025bolotuk

Категорії записів:

  • Автосервіси
  • Корисне
  • Ремонт авто
  • Рихтовка та фарбування

Останні записи:

  • Апаратна заміна охолоджувальної рідини: чому це важливо для двигуна
  • ТО ходової частини: як часто перевіряти і що дивитися в першу чергу
  • Ознаки зносу амортизаторів, які легко пропустити
  • Чому важливо робити комп’ютерну діагностику навіть тоді, коли авто працює “нормально”
  • Чому двигун починає працювати нерівно на холодну: основні причини

Ремонт та діагностика авто (список послуг):

  • Апаратна (повна) заміна мастила в АКПП
  • Видалення каталізаторів та сажевих фільтрів
  • Діагностика та ремонт ходової частини
  • Комп’ютерна діагностика
  • Діагностика автомобіля та передкупівельна діагностика
  • Планове ТО (Сервісне обслуговування автомобілів)
  • Проточка гальмівних дисків без зняття
  • Регулювання зазорів клапанного механізму
  • Ремонт двигунів будь-якої складності
  • Ремонт та заправка автокондиціонерів
  • Ремонт автоелектрики
  • Ремонт турбокомпресорів
  • Ремонт та діагностика форсунок
  • Перейти до всіх послуг

Контакти

м. Хмельницький
вул. Бандери, 172
+38 (097) 630 92 47
garage26cto@gmail.com

Категорії

  • Головна
  • Про нас
    • Галерея
    • Відгуки
  • Послуги по ремонту
    • Всі послуги
    • Діагностика та ремонт ходової частини
    • Комп’ютерна діагностика
    • Ремонт двигунів будь-якої складності
    • Апаратна (повна) заміна мастила в АКПП
    • Діагностика автомобіля та передкупівельна діагностика
    • Планове ТО (Сервісне обслуговування автомобілів)
    • Ремонт та заправка автокондиціонерів
    • Видалення каталізаторів та сажевих фільтрів
    • Ремонт гальмівної системи
    • Ремонт та діагностика кермової системи
    • Проточка гальмівних дисків без зняття
    • Регулювання зазорів клапанного механізму
    • Ремонт автоелектрики
    • Ремонт турбокомпресорів
    • Ремонт та діагностика форсунок
    • Ремонт паливної системи
    • Апаратна (повна) заміна охолоджувальної рідини
    • Заміна ременя ГРМ та роликів
    • Ремонт іномарок
  • Рихтовка та фарбування
  • Авто з США
    • Ремонт та відновлення авто зі США
    • Діагностика та оцінка пошкоджень авто зі США
    • Кузовний ремонт та фарбування авто зі США
    • Технічний ремонт авто зі США
    • Ремонт та відновлення систем безпеки авто зі США
  • Підбір запчастин
  • Оренда
    • Евакуація / Оренда лафети
    • ОРЕНДА / ПРОКАТ ІНСТРУМЕНТУ
  • Контакти
  • Блог
Графік роботи:
ПН-ПТ: 9.00 - 18.00
СУБОТА: 9.00 - 15.00
НЕДІЛЯ: ВИХІДНИЙ
© 2023. All rights reserved. Автосервіс "Garage26", м.Хмельницький.
Замовити консультацію

Заповніть контактну форму і ми зв’яжемось з вами найближчим часом: