+38 (097) 630 92 47
garage26cto@gmail.com
Instagram
Автосервіс - Гараж26 - Хмельницький
  • Головна
  • Про нас
    • Галерея
    • Відгуки
  • Послуги по ремонту
    • Всі послуги
    • Діагностика та ремонт ходової частини
    • Комп’ютерна діагностика
    • Ремонт двигунів будь-якої складності
    • Апаратна (повна) заміна мастила в АКПП
    • Діагностика автомобіля та передкупівельна діагностика
    • Планове ТО (Сервісне обслуговування автомобілів)
    • Ремонт та заправка автокондиціонерів
    • Видалення каталізаторів та сажевих фільтрів
    • Ремонт гальмівної системи
    • Ремонт та діагностика кермової системи
    • Проточка гальмівних дисків без зняття
    • Регулювання зазорів клапанного механізму
    • Ремонт автоелектрики
    • Ремонт турбокомпресорів
    • Ремонт та діагностика форсунок
    • Ремонт паливної системи
    • Апаратна (повна) заміна охолоджувальної рідини
    • Заміна ременя ГРМ та роликів
    • Ремонт іномарок
  • Рихтовка та фарбування
  • Авто з США
    • Ремонт та відновлення авто зі США
    • Діагностика та оцінка пошкоджень авто зі США
    • Кузовний ремонт та фарбування авто зі США
    • Технічний ремонт авто зі США
    • Ремонт та відновлення систем безпеки авто зі США
  • Підбір запчастин
  • Оренда
    • Евакуація / Оренда лафети
    • ОРЕНДА / ПРОКАТ ІНСТРУМЕНТУ
  • Контакти
  • Блог

ТО ходової частини: як часто перевіряти і що дивитися в першу чергу

Автосервіси, Ремонт авто14.11.2025bolotuk

Ходова частина — це та система автомобіля, про яку більшість водіїв згадує лише тоді, коли з’являються стуки, вібрації або авто починає «плисти» дорогою. Але насправді підвіска працює щосекунди — амортизує удари, тримає колесо на дорозі, забезпечує керованість і стабільність.

І саме тому регулярне ТО ходової частини — це не формальність, а реальна гарантія безпеки й довговічності автомобіля.
У цій статті розбираємо, як часто потрібно перевіряти ходову, які елементи оглядати насамперед і чому профілактика дешевша за ремонт.

Чому важливо регулярно оглядати ходову

Підвіска — це не одна деталь, а цілий комплекс вузлів, кожен з яких зношується по-своєму:

  • сайлентблоки тріскаються від морозів і реагентів;
  • амортизатори втрачають тиск;
  • кульові опори та наконечники розбиваються від ям;
  • пружини просідають;
  • підшипники ступиці починають шуміти.

Проблема в тому, що симптоми часто з’являються дуже пізно, коли сусідні деталі вже теж постраждали. Саме тому регулярне ТО дозволяє виявити проблеми на ранніх етапах — коли їх можна вирішити швидко та недорого.

Як часто потрібно проходити ТО ходової

Оптимальна частота — кожні 10–15 тисяч кілометрів або мінімум раз на рік, навіть якщо ви їздите мало.
Але є ситуації, коли перевірку варто робити частіше:

Після потрапляння в глибоку яму

Одного удару вистачає, щоб погнути диск, пошкодити амортизатор або кульову опору.

Після зими

Сіль, лід і температурні перепади знищують гумові елементи — особливо сайлентблоки.

Перед довгою поїздкою

Щоб уникнути неприємних сюрпризів далеко від дому.

Якщо машина стара або має пробіг понад 150 тис. км

Такі авто потребують більш частих оглядів — раз на 7–8 тис. км.

Що дивитися в першу чергу під час ТО ходової

Під час професійної діагностики на СТО перевіряють десятки компонентів. Але є ключові елементи, з яких завжди починають.

Амортизатори

Відповідають за стабільність, гальмування та контакт коліс із дорогою.
Ознаки проблем:

  • розгойдування кузова;
  • збільшений гальмівний шлях;
  • підтікання оливи;
  • “козління” на хвилях.

Сайлентблоки

Гумово-металеві втулки, що гасили вібрації.
При зносі машина втрачає керованість.
Найчастіше руйнуються:

  • задня балка;
  • передні важелі;
  • стабілізатор поперечної стійкості.

Кульові опори

Один із найбільш критичних елементів підвіски.
При їх руйнуванні колесо може просто відірватися.
Діагностують люфт, деформацію та стан пильників.

Рульові наконечники та тяги

Вони забезпечують точність кермування.
Ознаки проблем:

  • люфт керма;
  • “тягне” вбік;
  • нерівномірний знос шин.

Пружини підвіски

Можуть просідати або тріскати через удари та корозію.
Просідання однієї пружини = нестабільний кузов і додатковий знос амортизаторів.

Підшипники ступиці

При зносі з’являється гул, який посилюється зі швидкістю.
Ігнорування може закінчитись заклином колеса.

Стабілізатор поперечної стійкості

Його втулки та стійки зношуються швидше за інші елементи.
Наслідок — крени у поворотах і дискомфорт на дорозі.

Які проблеми можна виявити під час раннього ТО

Перевага регулярної діагностики — у тому, що майстер бачить навіть найменший знос, який водій не відчуває.
Серед типових прихованих проблем:

  • мікротріщини на сайлентблоках;
  • підтікання амортизатора;
  • початковий люфт у кульовій;
  • знос внутрішніх шарнірів;
  • починальна корозія важливих елементів;
  • нерівномірний знос шин, що вказує на проблеми з геометрією.

Такі дрібниці, якщо їх вчасно побачити, можна усунути дешево. Але якщо пропустити — ремонт ходової стає дорогим і складним.

Чому ТО ходової краще довіряти професіоналам

Багато водіїв думають, що “якщо нічого не стукає — значить усе добре”.
Але саме приховані проблеми і є найбільш небезпечними.

Професійне СТО:

  • підіймає авто на підйомнику, щоб бачити все знизу;
  • використовує монтажки і спеціальні індикатори люфту;
  • перевіряє амортизатори під навантаженням;
  • робить заміри розвал-сходження;
  • діагностує геометрію кузова після ударів;
  • робить тест-драйв із майстром.

Така перевірка займає годину-дві, але гарантує повну картину стану підвіски.

Як ми проводимо діагностику ходової у GARAGE 26

У GARAGE 26 (Хмельницький) діагностика ходової включає:

  • огляд на підйомнику;
  • перевірку всіх вузлів підвіски та рульового керування;
  • оцінку стану амортизаторів на стенді;
  • діагностику гальмівної системи;
  • перевірку зазорів і люфтів;
  • розвал-сходження за потреби.

Наші майстри використовують професійне обладнання та якісні комплектуючі, а після ремонту підвіски завжди робиться контрольний тест-драйв.

Ходова частина — це основа вашої безпеки. Своєчасне ТО дозволяє виявити приховані проблеми, усунути їх до того, як вони призведуть до дорогого ремонту, і зберегти комфорт кермування.

👉 Якщо ви давно не перевіряли ходову або відчуваєте стуки, вібрації чи нестабільність — зверніться до GARAGE 26 (Хмельницький).
Ми проведемо повну діагностику, підкажемо, що потрібно замінити, а що ще служитиме довго, і повернемо вашому автомобілю надійність і впевненість на дорозі.

Чому обирають “Гараж 26”?

GARAGE 26 — це сервісний центр у Хмельницькому, де ваш автомобіль проходить повний цикл обслуговування: від діагностики до повного ремонту. Ми виконуємо роботи з двигуном, трансмісією, ходовою, підвіскою, гальмами, рульовою системою та автоелектрикою, обслуговуємо паливну апаратуру, інжектори, турбіни, кондиціонери, генератори та стартери. Пропонуємо також кузовний ремонт, рихтування, фарбування, полірування, антикорозійний захист і повне відновлення автомобіля після ДТП. У GARAGE 26 ми поєднуємо професійний підхід, сучасне обладнання та якісні матеріали, щоб ваше авто працювало стабільно й безпечно в будь-яких умовах.

Записатись
Всі послуги нашого СТО
Підбір запчастин

Читайте також:

  1. Дим з вихлопної труби. Про що говорить білий, синій або чорний колір диму з вихлопної труби?
  2. Що впливає на якість капітального ремонту двигуна? Де зробити капітальний ремонт двигуна?
  3. Скільки коштує повний ремонт автомобіля? Що впливає на вартість ремонту авто?
  4. В якому автосервісі краще робити ремонт двигуна. Де зробити ремонт двигунів будь-якої складності в Хмельницькому
  5. Що робити, якщо тече масло в авто? Де може витікати масло?
  6. Як і коли змінювати свічки запалювання в автомобілі?
  7. Основні причини та наслідки виходу з ладу дизельних двигунів TDI та CDI
  8. Як підготувати автомобіль до дальньої подорожі
  9. Редуктори автомобіля. Діагностика та ремонт редуктора
  10. Охолоджуюча система автомобіля: як підтримувати її у справному стані
  11. Що робити, якщо автомобіль не тримає холості оберти? Причини та рекомендації
  12. Що робити, якщо з’явився стукіт під час руху? Перевірка амортизаторів та пружин
  13. Як правильно доглядати за вихлопною системою, щоб зменшити витрати на паливо
  14. ТО трансмісії: що потрібно знати водієві
  15. Як збільшити ресурс двигуна: ключові поради та рекомендації
  16. Як виявити та усунути проблеми з гальмівною системою
  17. Металевий скрегіт при гальмуванні — що це може бути?
  18. Що робити, якщо з’явився запах бензину в салоні авто?
  19. Чому важлива чистка форсунок
  20. Найчастіші проблеми автоелектрики і як їх уникнути
Попередній запис Ознаки зносу амортизаторів, які легко пропустити Наступний запис Апаратна заміна охолоджувальної рідини: чому це важливо для двигуна

Схожі записи

Screenshot 2024 01 30 at 11 47 52

Переваги використання оригінальних запчастин для автомобіля

29.06.2024bolotuk
smoke exhaust pipe

Методи відновлення глушника автомобіля. Способи ремонту та будова глушника

15.02.2024bolotuk
valve min

Що впливає на якість капітального ремонту двигуна? Де зробити капітальний ремонт двигуна?

30.10.2023bolotuk

Категорії записів:

  • Автосервіси
  • Корисне
  • Ремонт авто
  • Рихтовка та фарбування

Останні записи:

  • Апаратна заміна охолоджувальної рідини: чому це важливо для двигуна
  • ТО ходової частини: як часто перевіряти і що дивитися в першу чергу
  • Ознаки зносу амортизаторів, які легко пропустити
  • Чому важливо робити комп’ютерну діагностику навіть тоді, коли авто працює “нормально”
  • Чому двигун починає працювати нерівно на холодну: основні причини

Ремонт та діагностика авто (список послуг):

  • Апаратна (повна) заміна мастила в АКПП
  • Видалення каталізаторів та сажевих фільтрів
  • Діагностика та ремонт ходової частини
  • Комп’ютерна діагностика
  • Діагностика автомобіля та передкупівельна діагностика
  • Планове ТО (Сервісне обслуговування автомобілів)
  • Проточка гальмівних дисків без зняття
  • Регулювання зазорів клапанного механізму
  • Ремонт двигунів будь-якої складності
  • Ремонт та заправка автокондиціонерів
  • Ремонт автоелектрики
  • Ремонт турбокомпресорів
  • Ремонт та діагностика форсунок
  • Перейти до всіх послуг

Контакти

м. Хмельницький
вул. Бандери, 172
+38 (097) 630 92 47
garage26cto@gmail.com

Категорії

  • Головна
  • Про нас
    • Галерея
    • Відгуки
  • Послуги по ремонту
    • Всі послуги
    • Діагностика та ремонт ходової частини
    • Комп’ютерна діагностика
    • Ремонт двигунів будь-якої складності
    • Апаратна (повна) заміна мастила в АКПП
    • Діагностика автомобіля та передкупівельна діагностика
    • Планове ТО (Сервісне обслуговування автомобілів)
    • Ремонт та заправка автокондиціонерів
    • Видалення каталізаторів та сажевих фільтрів
    • Ремонт гальмівної системи
    • Ремонт та діагностика кермової системи
    • Проточка гальмівних дисків без зняття
    • Регулювання зазорів клапанного механізму
    • Ремонт автоелектрики
    • Ремонт турбокомпресорів
    • Ремонт та діагностика форсунок
    • Ремонт паливної системи
    • Апаратна (повна) заміна охолоджувальної рідини
    • Заміна ременя ГРМ та роликів
    • Ремонт іномарок
  • Рихтовка та фарбування
  • Авто з США
    • Ремонт та відновлення авто зі США
    • Діагностика та оцінка пошкоджень авто зі США
    • Кузовний ремонт та фарбування авто зі США
    • Технічний ремонт авто зі США
    • Ремонт та відновлення систем безпеки авто зі США
  • Підбір запчастин
  • Оренда
    • Евакуація / Оренда лафети
    • ОРЕНДА / ПРОКАТ ІНСТРУМЕНТУ
  • Контакти
  • Блог
Графік роботи:
ПН-ПТ: 9.00 - 18.00
СУБОТА: 9.00 - 15.00
НЕДІЛЯ: ВИХІДНИЙ
© 2023. All rights reserved. Автосервіс "Garage26", м.Хмельницький.
Замовити консультацію

Заповніть контактну форму і ми зв’яжемось з вами найближчим часом: