Почнемо з визначення теми: “Проблеми з рульовими наконечниками”. Спершу слід відзначити, що запит в пошукових системах “проблеми з рульовими наконечниками” технічно неправильний, і справжні фахівці в галузі використовують іншу термінологію. Перш за все, слід правильно називати їх “наконечники рульових тяг”, а не “рульові наконечники”. Друге важливе уточнення: тут не існує “несправностей” в звичному розумінні цього слова, оскільки мова йде не про окремий агрегат, а про компонент системи. В цьому випадку йдеться про знос наконечників рульових тяг, або, щоб бути ще точнішим, про знос пар деталей. Кожна така пара складається з корпусу рульової тяги і вставки, яка, як правило, виготовлена з поліуретану, і ще однієї пари деталей – “вставка – кульовий штифт”. Така конструкція є найпоширенішою у сучасних рульових наконечниках.